ΠΡΑΚΤΙΚΑ - Δ ΤΟΜΟΣ: 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ειδικής Εκπαίδευσης με Διεθνή Συμμετοχή Μεγαλύτερη προβολή

ΠΡΑΚΤΙΚΑ - Δ ΤΟΜΟΣ: 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ειδικής Εκπαίδευσης με Διεθνή Συμμετοχή

20,00 € με Φ.Π.Α

Σύγχρονες Τάσεις και Προτάσεις

στην Ειδική Εκπαίδευση

Δ ΤΟΜΟΣ


e-book


ISBN: 978-618-84140-9-9 ISBN (SET): 978-618-84140-6-8 


Ο παρών είναι ο Δ΄ τόμος, από το σύνολο των πέντε τόμων, οι οποίοι περιλαμβάνουν τα Πρακτικά του 4ου Πανελληνίου Συνεδρίου Ειδικής Εκπαίδευσης με Διεθνή συμμετοχή με τίτλο: “Σύγχρονες Τάσεις και Προτάσεις στην Ειδική Εκπαίδευση”, το οποίο συνδιοργάνωσαν η Εταιρεία Ειδικής Παιδαγωγικής Ελλάδος και το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο.


Το σύνολο της επιστημονικής κοινότητας, πανεπιστημιακοί δάσκαλοι, εκπαιδευτικοί της πράξης, θεραπευτές, καθώς και άτομα με αναπηρία, αποδίδουν τις πλέον σύγχρονες τάσεις και προτάσεις στην Ειδική Εκπαίδευση, στο πλέον αναγνωρισμένο Συνέδριο του χώρου.


Πραγματεύονται κρίσιμα ζητήματα που εμποδίζουν την ανάπτυξη του ατόμου και περιγράφονται προτάσεις άμβλυνσης. Μελετούνται τα δικαιώματα και η στήριξη στο κοινωνικό σύνολο, των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών, καθώς και της αναπηρίας.


Η φιλοσοφία άλλωστε του Συνεδρίου έδινε έμφαση στην έγκαιρη και εντατική παρέμβαση μέσα από την κοινότητα, με σκοπό τη βελτίωση της λειτουργικότητας του ατόμου και τη μεγιστοποίηση της αυτοδιαχείρισής του.

Περισσότερες λεπτομέρειες

share

Μοντέλο Δημιουργία και Εφαρμογής Εξατομικευμένων Προγραμμάτων Εκπαίδευσης για μαθητές που φοιτούν σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης

Αδριανός Γ. Μουταβελής & Σωτηρία Τζιβινίκου


O σχεδιασμός και η εφαρμογή του Εξατομικευμένου Εκπαιδευτικού Προγράμματος νηπίων με αναπηρία στο πλαίσιο αρμοδιοτήτων των ΚΕΔΔΥ: απόψεις, εμπειρίες και προβληματισμοί υπό το πρίσμα της ενταξιακής εκπαίδευσης

Μαρία Γελαστοπούλου & Ευδοξία Ντεροπούλου – Ντέρου


Διαδικασία παρέμβασης στις αφηγηματικές δεξιότητες παιδιού με γλωσσική διαταραχή

Αικατερίνη Σιδηροπούλου


Χρήση γνωστικών και μεταγνωστικών στρατηγικών μάθησης στην παραγωγή γραπτού λόγου σχολικής ηλικίας

Ελένη Σπυράκη


Διερεύνηση της ενσυναισθητικής συμπεριφοράς των ατόμων που εργάζονται σε Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης

Μ. Προβατά, Μ. Φώτη & Σ.Γ. Σούλης


Η ικανότητα συναισθηματικής ρύθμισης των γονέων ατόμων με αναπηρία/ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

Μ. Χάιτα, Γ. Σιδέρη & Σ. Γ. Σούλης


Η Σχέση των Θετικών Συναισθημάτων και της Ψυχικής Ανθεκτικότητας των Εκπαιδευτικών Γενικής και Ειδικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Αδριανός Γ. Μουταβελής & Βαρβάρα Μανδρώνη Μίγγινα


Ο Σχολικός Σύμβουλος Α/θμιας Εκπαίδευσης και ο ρόλος του στην επιμόρφωση και καθοδήγηση Εκπαιδευτικών με Αναπηρία

Προκόπης Η. Μανωλάκος


Συμβουλευτική/Επαγγελματικός Προσανατολισμός και Εκπαίδευση Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες

Μαρία Σμυρνιώτη & Ευαγγελία Κανάκη


Το Παιδικό Ιχνογράφημα ως μέσο Συμβουλευτικής Γονέων. Μελέτη περιπτώσεων προσέγγισης γονέων για Συμβουλευτική

Γιάννης Κοσμόπουλος


Θέματα και προοπτικές για την οργάνωση και διοίκηση σχολικών μονάδων ειδικής εκπαίδευσης

Ιωάννης Ζυμβρακάκης


Ο ρόλος των Επαρχιακών Επιτροπών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης στην ένταξη και απεξάρτηση παιδιών με ιδιαιτερότητες στις Eιδικές Mονάδες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Κύπρο

Κωνσταντία Χαραλάμπους & Χρίστος Παπαδημητρίου


Ειδικές Μονάδες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: Το Νομικό Πλαίσιο Λειτουργίας τους στην Κύπρο

Κωνσταντία Χαραλάμπους & Χρίστος Παπαδημητρίου


Μια μέθοδος μετατροπής εγγράφων TeX σε Braille

Ανδρέας Παπασαλούρος & Αντώνης Τσολομύτης


Πρόγραμμα Μουσικοκινητικής Αγωγής Orff για μαθητές Νηπιαγωγείου με μερική ή ολική απώλεια όρασης

Αικατερίνη Ταβουλάρη & Μαρία Φιλιάνου


Ποιοτική ανάλυση λαθών κατά την απτική ανάγνωση

Βασίλης Παπαδημητρίου & Βασίλης Αργυρόπουλος


Η οπτική των φοιτητών με οπτική αναπηρία  για τις σπουδές τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

Ιφιγένεια Μανίτσα & Μάρω Δόικου


Ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και άτομα με οπτική αναπηρία: προτάσεις προσβασιμότητας του κτηριακού οικοδομήματος και των υπηρεσιών

Kώρης Κωνσταντίνος Λουκάς


Το μοντέλο της Ολικής επικοινωνίας. Οι πολυετείς εμπειρίες μου ως κωφός εκπαιδευτικός

Μίμης Σκαναβής


Η διαχείριση της Δυσλεξίας στη γενική σχολική τάξη:απόψεις εκπαιδευτικών ΠΕ, ειδικών παιδαγωγών και λογοθεραπευτών

Μαρία Μπίσα, Αγγελική Ζάχου               


Το εικονογραφημένο παιδικό βιβλίο…αλλιώς: Η πορεία προς την απτικοποίηση

Νικολέττα Δημοπούλου, Ελευθερία Σταύρου    343-358


Η επίδραση του φυλετικού ρατσισμού στην σχολική επίδοση μαθητών διάφορων εθνικών ομάδων

Ευτυχία Κωνσταντινίδη

ΑΛΛΑ ΒΙΒΛΙΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ